1:a deltävlingen i melodifestivalen

Lite tankar kring de första bidragen:

Ola "Unstoppable" - Nja..Har inte han skrivit en låt som handlar om Natalie innan? (jo, det har han, jag har checkat)
Jenny Silver- "A place to stay"- Hmm, kanske skulle funka som remix..inte i melodifestivalen..
Linda Prithchard "Yo're making me hot- hot-hot"- Absolut helt okej! Men bakgrundsmusiken påminner om någon annan låt..
Pain of Salvation "Road salt"- Denna gillar jag, men den kom ju aldrig igång...passar inte som schlagerlåt eller?
Anders Ekborg "The Saviour"- Inte alls dåligt om det hade varit i en musikal..
Jessika Andersson "I did it for love"- Nja, denna fastnade jag inte alls för..
Frispråkarn "Singel"- Jag vet inte riktigt vad jag tycker..
Salem Al Fakir "Keep on walking"- Väldigt mycket honom, men vet inte riktigt om han passar i denna tävlingen, men gillar låten!

Dolph Lundgren, vad var tanken med honom egentligen?! Hmmm...


Salem Al Fakir går vidare direkt till finalen, weeii!


Detta gjorde även Ola..


Till Andra chansen gick: Pain of Salvation och Jessika Andersson

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja dom e snygga! ser bra ut på bild iallafall ;) haha

2010-02-06 @ 21:52:50
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: evelina

heeeja salem :D

2010-02-07 @ 00:28:56
URL: http://efredberg.blogg.se/
Postat av: Estefany

jo ola har skrivit en låt om natalie och jag såg den här låten som en fortsättning. Lyssnar på man texten säger han ju "natalie is coming back for more". roligt ide tkr jag :). Känner på dig på POS, jätte bra men jag satt o vänta hela tiden på att den skull komma igång. resten tycker jag ganska mkt såm dig förutom Jessicas, den gillade jag:)

2010-02-07 @ 13:20:24
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0